Subject: RE: Kirjalik päring Invego OÜ
From: "Liisa Piiskop" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Apr 2025 11:42:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Aitäh selgituste eest. Täpsustan meie soovi:

*	Andmeid sooviksimegi 29.04 kehtiva seisuga ehk meile sobib, kui
sellel päeval päringu registrist võtate. Muidugi mõistetav, et
tulevikuandmeid võtta ei saa.
*	2. omaniku kande idee oli selles, et sooviksime ainult esimeste
omanike andmeid, kes omandid meilt ostsid (ehk omanikud peale meid) + siis
kehtivaid omanikke. Kui selliselt kannete järgi sorteerida ei ole
võimalik, sobib meile ka mainitud versioon – päringu tegemise hetkel
kehtivad (29.04) ning kehtetud omanikud.

Jääme tagasisidet ootama päringu tasu ning teostamise ajaraami osas.

Parimate soovidega

LIISA PIISKOP

+372 5625 7662
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://invego.ee/> invego.ee

From: RIK info <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 24, 2025 10:30 AM
To: Liisa Piiskop <[email-masked]>
Subject: RE: Kirjalik päring Invego OÜ

Tere

Palume täpsustada oma päringu sisu. Meil ei ole võimalik välja võtta
omanike andmeid tuleviku kuupäevaga ehk 29.04 seisuga.

Omanike päringu saame teha nii, et päringu tegemise hetkel kehtiv omanik
või mineviku kuupäevaga sellel hetkel kehtiv omanik.

Või siis päringu tegemise hetkel kehtivad omanikud ja kehtetud omanikud.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee/>   www.rik.ee

From: Liisa Piiskop <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 23, 2025 12:39 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kirjalik päring Invego OÜ

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Invego OÜ nimel kirjaliku päringu andmete saamiseks
e-kinnistusraamatust.

Lisan päringu sisu ka siia:

Tabelis välja toodud korteriomandid on esmakinnistatud arendaja nimele
(erinevad arenduste OÜ-d). Soovime andmeid tabelis toodud kinnistute
registriosade kaupa:

-        2. omaniku kande andmed (nimi ja isiku või registrikood)

-        29.04 kehtiva omaniku kande andmed (nimi ja isiku või
registrikood)

Info tabeli koostamise kohta:

-        Tabeli põhi on koostatud selliselt, et välja on võetud arenduste
korteriomandid – andmed on saadud nii, et võtsime kehtetud omaniku kanded,
kustutasime liigsed kirjed sihtotstarvete järgi (tootmismaad,
transpordimaad).

-        Info saamise eesmärk on seotud sellega, et saame nimekirjad, keda
käsitleme Invego klientidena, kellele soovime anda eriõiguseid /
soodustusi seoses Invego projektidega. Isikuandmete käitlemisel kohustume
järgima isikuandmete töötlemise nõudeid.

Lugupidamisega

LIISA PIISKOP

+372 5625 7662
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://invego.ee/> invego.ee